sobota 12. října 2013

Modroučký kabošon s vykradeným budíkem :)

Dlouho jsem nosila v hlavě myšlenku (jo spousta lidí by tomu nevěřila, ale i já občas dokážu použít hlavu na něco jiného než jen aby mi neteklo do krku) na možnost využití ozubených koleček z hodinek. Tak jsem se dala do shánění starých hodinek a samozřejmě nic. Proto jsem se rozhodla zrušit dlouho nepoužívaný budík od ťamanů a vybrakovat ho zevnitř. Po vytuhnutí křišťálové pryskyřice jsem dlouho váhala co s tím. Základ jsem měla hotovej, ale žádnej nápad jak dál. No a pak to přišlo jako blesk z čistého nebe, prostě to obšiju modrejma korálkama, stejně jich tu mám dost a nevím co s nima, no a tady je výsledek. Jen jsem to ještě doplnila ocelovým lankem v modré barvě.


a tady ještě detail pohledu na ozubené kolečko v PVC provedení (docela mě to překvapilo vždy jsem si myslela že jsou jen kovový)


Žádné komentáře:

Okomentovat