neděle 6. října 2013

Modrý kompas

Modrá křišťálová pryskyřice v okrasném bižuterním lůžku na saténové stužce a organze s puzetovými náušnicemi a nastavitelným prstenem

Když jsem si objednávala tohle bižuterní lůžko, tak jsem si říkala, že to bude lehký risk, ale pak jsem si řekla, že to zkusím a tak jsem vesele klikla. Když jsem se poprvé pokoušela vyplnit hmotou toto lůžko tak jsem použila čokoládově hnědou barvičku a pak následovala modrá. Tak snad se bude líbit :)

a tady ještě malá ukázka prvního pokusu :)

2 komentáře:

  1. Veru modrá sice není moje oblíbená, ale tahle se mi moc líbí, je to moooc hezké, fakt málo která modrá se mi líbí, ale tahle je tak zvláštní, že bych ji i nosila. Fáákt moc hezký.. ale ta čokoládová je hezčí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Marti, já bych asi taky spíš nosila tu čokoládově hnědou :)

    OdpovědětVymazat